Opcije pristupačnosti Pristupačnost

06/10/2020

Prodekanovo pismo nastavnicima o održavanju nastave

Poštovani kolegice i kolege,

 

primijetili smo da se kod određenih nastavnika pojavio problem oko izvođenja koncentrirane nastave. Ako nemate uvjete držati nastavu svim studentima koji su upisali vaš kolegij, smijete ih podijeliti u dvije skupine, ali tada držite puno nastavno opterećenje toga tjedna (2, 3 ili 4 sata nastave) u predviđenom tjednom terminu jednoj skupini (prvoj polovici) studenata, a u idućem terminu (sljedećega tjedna) drugoj skupini (preostaloj polovici) studenata. Na taj način postižemo da isti studenti u nastavnom terminu ostaju u dvorani i nema potrebe za dezinfekcijom cijele dvorane unutar vaše nastave. Koncentriranost ili sažimanje nastave znači da nastavne jedinice od dva tjedna izložite u jednom tjednom terminu i sljedeći tjedan ponovite. Na taj način ne ćete prekoračiti normu.

 

Predviđeni termini nastave u rasporedu ne smiju se svojevoljno dijeliti na dva termina pa držati predavanja jednoj grupi za drugom. U slučajevima gdje imamo npr. dva sata predavanja pa iza toga jedan sat ili dva seminara ili vježbi na tjednoj bazi to se izvodi s pola polaznika kolegija, a drugi tjedan sve to prolazi druga polovica upisanih. Ako nastavnik drži predavanja, a iza njega asistent drži seminar ili vježbe treba samo dezinficirati kvake i katedru (mogu i sami asistenti prebrisati) jer grupa studenata u dvorani ostaje ista.

 

Nošenje maski obvezno je za sve zaposlenike, nastavno osoblje i studente na hodnicima i u dvoranama (osim nastavnika u predavaonici dok drži predavanje i studenta dok izlaže seminar). Molio bih da se toga pridržavate i druge na to potičete.

 

Zadržavanje razmaka u predavaonicama je besmisleno ako ga ne budemo ostvarivali i na hodnicima. Potreban je zajednički napor da sve studente uporno potičemo na držanje razmaka.

 

U dvoranama je za sprječavanje zaraze iznimno korisno prozore držati otvorenima.

 

Molim vas da vodite računa i o ostalim odredbama za održavanje nastave (https://www.hrstud.unizg.hr/obavijesti?@=21cp3#news_112402).

Predstojnike odsjeka upoznajte s izabranim načinom izvođenja nastave, a ako imate nekih specifičnosti, pitanja i poteškoća slobodno se javite na: jpapak@hrstud.hr (098/9487325), Josip Papak – voditelj službe za nastavu i studente i dvucenovi@hrstud.hr (091/3013030) te eventualne promjene u rasporedu prijavite i na raspored@hrstud.hr.

 

Nastavni sat ovaj je semestar skraćen s 45 na 40 minuta, a blok-sat s 90 na 80 minuta. Radi raskuživanja predavaonica prije, odnosno nakon vaše nastave molim da se pridržavate početka i kraja nastave kakav je određen za pojedinu dvoranu. Pomaknuti se početci i kraj nastavnih jedinica kako se na hodnicima ne bi stvarale gužve. Zato nastava u njima počinje i završava s međusobnim razmakom.

 

Kako bismo dobili više vremena za dezinfekciju između nastavnih termina moguće su manje (10-15 minutne) promjene u rasporedu koje se tiču smanjivanja vremena pauza kada ista grupa nastavlja slušati predavanje u istoj dvorani te samoga početka i završetka predavanja. Također, zbog istih razloga, molim vas da se striktno pridržavate predviđenoga vremena završetka predavanja jer spremačice odmah po završetku moraju krenuti s dezinfekcijom.

 

Hvala vam na suradnji, strpljivosti, predanosti i upornosti da budemo vrstan primjer kako našim studentima tako i drugim fakultetima.

 

S poštovanjem,

Dario Vučenović

prodekan za nastavu i studente

Popis obavijesti