Petkom od 17 do 18 ili po dogovoru (prethodno se najaviti mailom)
prijediplomski
diplomski
Klara Saganić rođena je 1995. godine u Zagrebu. Završila je studij psihologije na Hrvatskom katoličkom sveučilištu 2019. g., obranom diplomskog rada na temu Utvrđivanje različitih moralnih profila kod studenata i njihova povezanost s osobinama ličnosti, političkim stavovima i religioznom orijentacijom. Trenutno pohađa doktorski studij psihologije na Filozofskom fakultetu u Rijeci, a tema disertacije odnosi joj se na proces afektivnog suočavanja s doživljenim roditeljskim odbacivanjem u djetinjstvu.
Od 2020. g. zaposlena je kao asistent na Odsjeku za psihologiju Fakulteta hrvatskih studija, gdje drži nastavu pretežito iz statističkih i metodoloških kolegija. Napisala je nekoliko znanstvenih radova iz područja razvojne i socijalne psihologije. Završila je drugi stupanj edukacije iz Gottmanove metode partnerske terapije. Članica je Hrvatske psihološke komore i Međunarodnog društva za interpersonalno prihvaćanje i odbacivanje (ISIPAR).
Moral Profiles Differ in Political Attitudes, Religious Orientations and Personality Dimensions: A Study of Croatian Students
Uloga separacije – individuacije u odnosu roditeljskoga prihvaćanja – odbacivanja i psihološke prilagodbe u razdoblju prijelaza u odraslost
The Role of Coping Strategies in the Relationship Between Psychological Capital, Life Satisfaction, and Perceived Stress
The Role of Political Attitudes, Religious Orientations, and Personality in Explaining Students' Moral Foundations
The Mediating Role of Psychological Adjustment in the Relationship Between Parental Acceptance- Rejection and Breakup Distress
Relationships between parental acceptance- rejection, psychological adjustment, and sense of coherence in women in emerging adulthood
Uloga političkih stavova, religioznih orijentacija i ličnosti u objašnjenju moralnih temelja studenata
Psychological adjustment mediates the relation between parental acceptance-rejection and breakup distress during emerging adulthood
Identification of Moral Profiles in a Student Sample and Their Relation to Personality Traits, Political Attitudes and Religious Orientations