Utorak, 14:30 - 15:30
prijediplomski
diplomski
Doc.dr.sc. Dario Vučenović rođen je 26.10.1968. godine u Zadru. Pohađao je Filozofski fakultet Zadar Sveučilišta u Splitu - Odsjek za psihologiju, kojeg je upisao 1988. godine, a završio 1992. godine te stekao titulu profesora psihologije. Od 1993. do 1995. godine radio je kao psiholog pomoćnik zapovjednika za psihološku djelatnost (Ministarstvo obrane), a od 1995. do 1998. kao predavač psihologije i stručni suradnik psiholog u više srednjih škola na području Grada Zadra. Državni stručni ispit položio je 1999. godine pred Državnom ispitnom komisijom pri Ministarstvu uprave. Od 1998. do 2001. radio je kao viši savjetnik za psihosocijalnu pomoć pri Ministarstvu hrvatskih branitelja u Područnoj jedinici Zadar, a nakon toga (2002.-2007.) kao viši savjetnik za psihosocijalnu pomoć pri Uredu državne uprave Zadarske županije i voditelj Centra za psihosocijalnu pomoć stradalnicima iz Domovinskoga rata Zadarske županije. Od 2007. godine bio je angažiran kao vanjski stručni suradnik Ministarstva hrvatskih branitelja u Područnoj jedinici Zadar, a između 2007. i 2009. godine bio je voditelj Odjela hrvatskih branitelja pri Uredu državne uprave Zadarske županije. U istom periodu sudjelovao je na projektu Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa - Razvoj i kroskulturalna provjera konstrukta emocionalne inteligencije. Titulu magistra znanosti iz znanstvenoga područja društvenih znanosti, znanstvenoga polja psihologije stekao je 2009. godine na Odsjeku za psihologiju Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu s temom magistarskog rada: Emocionalna inteligencija, stilovi roditeljskoga odgoja i depresivnost kod adolescenata. Od 2009. godine ravnatelj je Obiteljskoga centra Zadarske županije. Titulu doktora znanosti iz znanstvenoga područja društvenih znanosti, znanstvenoga polja psihologije stekao je 2012. godine na Odsjeku za psihologiju Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu s temom disertacije: Emocionalna inteligencija i obrada emocionalnih sadržaja u različitoj dobi. U suradničko zvanje naslovnoga višega asistenta za znanstveno područje društvenih znanosti (polje psihologija, grana klinička i zdravstvena psihologija) izabran je 2013. godine odlukom Stručnog vijeća za društveno područje Sveučilišta u Zadru, gdje je na Odjelu za psihologiju od 2014. bio angažiran kao vanjski suradnik na katedri za kliničku i zdravstvenu psihologiju, na kolegijima: Praktikum iz psihodijagnostike te Uvod u kliničku psihologiju. Od 2014. godine (do danas) zaposlen je na mjestu predstojnika podružnice Obiteljski centar Zadar pri Centru za socijalnu skrb Zadar, uslijed preustroja ustanove. Društveno priznanje „Marulić: Fiat Psihologija“ za osobito vrijedan doprinos razvitku i promicanju hrvatske primijenjene psihologije dobio je 2014. godine od strane Hrvatskoga psihološkoga društva. U 2015. godini izabran je za predsjednika Društva psihologa Zadar. Tijekom 2016. i 2017. godine bio je angažiran kao voditelj projektnih aktivnosti i koautor stručnoga elaborata na projektu Ministarstva hrvatskih branitelja: Program psihosocijalnoga osnaživanja hrvatskih branitelja i stradalnika Domovinskoga rata - Faza I, u okviru Operativnoga programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020., koji je bio financiran od strane Europskoga socijalnoga fonda. Zvanje znanstvenog suradnika u znanstvenom području društvenih znanosti, polje psihologije, stekao je 2018. godine, a iste je godine izabran u naslovno znanstveno-nastavno zvanje docenta u znanstvenom području društvenih znanosti, polju psihologije na Odjelu za psihologiju Sveučilišta u Zadru, gdje je 10. travnja održao je potvrdno ocijenjeno nastupno predavanje na temu: Prevencija problema u ponašanju putem emocionalnoga opismenjavanja djece. Objavio je 8 znanstvenih radova, od kojih su četiri pregledna. Od znanstvenih radova sedam su kategorije al, od kojih je pet objavljeno u domaćim časopisima koji su indeksirani u bazi Psychlnfo, a preostala dva su radovi objavljeni u znanstvenoj monografiji s međunarodnim recenzijama te je 1 znanstveni rad objavio kao poglavlje u knjizi u kategoriji a2 rada. Također je objavio jedan stručni rad, suautor je sveučilišnoga udžbenika s poglavljem Razvoj emocionalne inteligencije u obiteljskom okruženju i odnos s problemima u ponašanju te je i urednik znanstvene monografije Ineterdisciplinarni pristup proučavanju osjetila i osjećaja u djetinjstvu. Sudjelovao je u svojstvu aktivnoga sudionika na preko 80 stručnih i znanstvenih skupova, gdje je kao autor ili koautor izložio 40 radova. Od 2015. godine recenzirao je više radova iz područja psihologije za časopis Suvremena psihologija. Bio je tajnik jednoga i predsjednik tri organizacijska odbora domaćih i međunarodnih znanstveno-stručnih skupova iz područja psihologije te član jednoga i predsjednik jednoga programskoga odbora međunarodnog znanstveno-stručnog skupa.
Predstavljanje knjige "Obrazovanje za emocionalnu pismenost"
The Relationship Between Temperament, Screen Time and Psychological Adjustment in Preschoolers
Determinants of romantic relationship satisfaction: Parenting styles, partner attachment, and emotional Intelligence
Odnos emocionalne inteligencije, stilova privrženosti, stilova roditeljstva i zadovoljstva ljubavnom vezom
Motherhood in the Making: Key Determinants of Parenthood Motivation in Young Adult Women
Intervju u socijalnom radu
Vještine aktivnog slušanja
Vještina postavljanja pitanja i vrste pitanja u intervjuu
Odnos temperamenta, izloženosti ekranima i psihološke prilagodbe kod predškolske djece
The relationship between employer brand and organizational commitment among employees in the IT sector
Procjena kvalitete življenja hrvatskih branitelja Grada Zagreba i Nove Gradiške
Koliko nas košta savjetovanje – rizici za mentalno zdravlje i dobrobit stručnjaka
Remote work and working from office: the relationship between burnout, job stress, sources of social support, and preferred coping styles
Interpersonalna komunikacija u intervjuu
O suvremenoj demografskoj i prostornoj dekadenciji Hrvatske te kvaliteti života hrvatskih umirovljenika
Emotional intelligence, coping styles, and adolescent depression in the midst of a pandemic: a COVID-19 study
Strukturirani intervju kao kvalitativna metoda procjene emocionalne inteligencije - Metodološki izazovi u istraživanjima i praksi
Drug abuse, risk behavior and some aspects of treatment of addicts
Kvaliteta života umirovljenika u RH: utvrđivanje razlika s obzirom na spol, razinu obrazovanja i bračni status
The Role of Emotional Skills (Competence) and Coping Strategies in Adolescent Depression
The structure of leadership style preferences among employees in the information technology sector
Uloga i važnost emocionalne inteligencije u obiteljskom, odgojno-obrazovnom radnom kontekstu : knjiga sažetaka Prve domaća znanstveno-stručnakonferencija o emocionalnoj inteligenciji
Starenje i kvaliteta života umirovljenika
Uloga i važnost emocionalne inteligencije u radnom kontekstu
Emocionalna inteligencija i burnout studenata
The Relationship between Jealousy and Mate Retention Strategies in Romantic Relationships among Women during the COVID-19 Pandemic
Mogu li osobine ličnosti i emocionalne kompetencije biti prediktori važnosti kvalitete života i zadovoljstva kvalitetom života?
O suvremenoj demografskoj i prostornoj dekadenciji Hrvatske te kvaliteti života hrvatskih umirovljenika
Stilovi odgoja, emocionalne kompetencije i iskustva u bliskim vezama kod adolescenata
Emocionalna kompetentnost i stilovi suočavanja sa stresom kao prediktori depresivnosti
Emotional competence and stress coping styles as predictors of adolescent depression
Profesionalni stres, izgaranje i vikarijska trauma u socijalnome radu: smjernice za prevenciju i zaštitu mentalnog zdravlja socijalnih radnika
Drug abuse, risky behaviors and some aspects of drug addiction treatment
Relationship between tendency to compare with others, social media use, social interaction and self-esteem whitin the fear of missing out in female students during the Covid-19 pandemic
Odnos socijalne, ljubavne i obiteljske usamljenosti s problematičnim korištenjem interneta kod studentica za vrijeme pandemije
PARTNER RETAINING STRATEGIES REGARDING THE LENGTH OF THE RELATIONSHIP, COMMITMENT TO THE RELATIONSHIP AND LIVING TOGETHER
Testing the twelve brand archetypes model
Depression and Emotional Intelligence– Gender and Age Differences in Youth
Quality of life of retired pensioners in Croatia: differences regarding gender, level of education, marital status and religiosity
70 godina Hrvatskog psihološkog društva
Mogu li osobine ličnosti i emocionalne kompetencije biti prediktori važnosti kvalitete života i zadovoljstva kvalitetom života?
Depression and Emotional Intelligence–Gender and Age Differences in Youth
Relationship between social media use, problematic internet use and fear of missing out in female students during Covid-19 pandemic
Examining the relationship between attachment to father, self- esteem, jealousy and partner retention strategies
Test of general intelligence CFT 20-R: Crucial metrics and relationship with measures of success at the state graduation, determined on the sample of graduates interested in attractive social occupations
Effects of Measures of Emotional Intelligence on the Relationship between Emotional Intelligence and Transformational Leadership
Okrugli stol: Razvoj mozga i izazovi digitalnog doba
Protection of children and youth in the traditional and digital media space
Utvrđivanje dimenzionalnosti i međusobnog odnosa varijabli klasične inteligencije i emocionalne inteligencije kao sposobnosti i kao osobine ličnosti u latentnom prostoru
Emocionalna inteligencija i transakcijsko rukovođenje: Utjecaj izvora procjene i mjere emocionalne inteligencije
Provjera faktorske strukture Multidimenzionalne skale perfekcionizma (MPS-F) na uzorku adolescenata
Emocionalni i kognitivni razvoj - uloga emocionalne inteligencije i kompetentnosti
Odnos osobina ličnosti, emocionalnih kompetencija i različitih domena subjektivne dobrobiti
The importance and the role of self-esteem and self-image on forming identity in children
Efekti dobi na međusobni odnos verbalnih i neverbalnih sposobnosti te emocionalne inteligencije
Mjerenje depresivnosti u postupku procjene radne sposobnosti: psihometrijska obilježja Skale depresije D-92
Analiza stanja u sustavu pružanja psihosocijalne pomoći hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji
The role of emotion in improving performance performance
Formiranje identiteta kod djece
Psychology in protection and promotion of human rights: round table
Consequences of Sexual Abuse in Childhood
Spolne i dobne razlike u emocionalnoj inteligenciji: osnova za razvoj programa prevencije psihopatoloških problema
Emocionalni i kognitivni razvoj - uloga emocionalne inteligencije i kompetentnosti
The importance and the role of self-esteem and self-image on forming identity in children
Percepcija roditeljskog stila odgoja i depresivnost adolescenata s obzirom na spol i dob
Odnos opće mentalne sposobnosti, osobina ličnosti i pasivnog stila rukovođenja
Psihološki korelati depresivnosti kod starijih osoba
Odnos opće mentalne sposobnosti, osobina ličnosti i transformacijskog stila rukovođenja : uloga izvora procjene
Značaj emocionalne inteligencije u prevenciji poremećaja u ponašanju kod djece i mladih
Ispitivanje povezanosti emocionalnih i intelektualnih sposobnosti u starijih osoba
Razvoj emocionalne inteligencije djeteta: program za roditelje
Sklonost ovisničkom ponašanju i školski problemi kod adolescenata
Emotional intelligence in family settings, and its positive effects on maladjustments in adolescents
Emocionalna inteligencija i socijalna podrška kao preventivni čimbenici „e- nasilja''
Emocionalna inteligencija: modeli i mjerenje 20 godina poslije
Possibilities for organizing early intervention in Zadar County: round table
Ispitivanje odnosa između različitih mjera emocionalnih i intelektualnih sposobnosti
Odgovorno roditeljstvo i stilovi odgoja
Emocionalna inteligencija i kompetencija u obiteljskom okruženju: okrugli stol
Parental rearing styles and depression among adolescents
Emocionalna inteligencija i obrada emocionalnih sadržaja u različitoj dobi
Emocionalna i socijalna inteligencija - resursi mladih za prevladavanje teškoća
Emocionalna inteligencija i depresivnost
Emocionalna inteligencija kao prediktor depresivnosti kod adolescenata
Emocionalna inteligencija kao zaštitni faktor nasilja: okrugli stol
Konstrukt emocionalne inteligencije: kroskulturalna validacija
Self-reported emotional intelligence, family relations and depressions in adolescence
Emocionalna inteligencija i depresivnost kod adolescenata
Emocionalna inteligencija, stilovi roditeljskog odgoja i depresivnost kod adolescenata
Konstrukt emocionalne inteligencije: teorija, mjerenje i povezanost s važnim životnim ishodima
Mogućnosti mjerenja i primjene emocionalne inteligencije
Anksioznost, samopoštovanje i školski uspjeh učenika različite dobi
Odnos između PTSP-a i alkoholizma kod hrvatskih branitelja
Suicidi na zadarskom području prije, tijekom i nakon rata
Utjecaj alkoholizma u obitelji na suočavanje sa stresom kod djece
Painting therapy in treatment of people with paranoid schizophrenia
Psihosomatske reakcije prognanika i povratnika na specifične uvjete življenja
Ispitivanje odnosa između razine aktivacije i kratkotrajnog pamćenja
Hrvatska psihološka komora
Hrvatsko psihološko društvo
Društvo psihologa Zadar