Opcije pristupačnosti Pristupačnost

O nama

Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".


09/04/2025

Najava gostujućeg predavanja: SEO optimizacija i osobno brendiranje na LinkedInu

Foto: www.tralangia.com

U sklopu kolegija Novi mediji i digitalni marketing, u utorak 15. travnja od 11.10 do 12.40 sati u dvorani Varaždin, održat će se gostujuće predavanje na temu SEO optimizacije i osobnog brendiranja na LinkedInu.

Predavanje će održati Mariann Makrai, prevoditeljica, copywriterica, content creatorica te stručnjakinja za SEO i savjetovanje o stvaranju osobnog brenda na LinkedInu. Mariann Makrai svojim je radom i iskustvom iz područja digitalnog marketinga, SEO strategije i LinkedIn komunikacije prepoznata kao stručnjakinja koja povezuje teoriju i praksu na vrlo konkretan i inspirativan način.

Predavanje je otvoreno za sve studentice i studente Fakulteta hrvatskih studija te je prilagođeno njihovim interesima – posebice za temu SEO-a, koja je u fokusu prve polovice predavanja. Drugi dio predavanja bit će posvećen izgradnji osobnog profila i brenda na LinkedInu – od prvih koraka do ključnih savjeta za vidljivost i zapošljavanje.

Predavanje će se uživo prenositi putem platforme StreamYard na službeni LinkedIn profil Fakulteta hrvatskih studija.

Pozivamo sve zainteresirane da se pridruže i iskoriste ovu priliku za učenje iz prve ruke o temama koje su ključne za suvremeno komuniciranje i profesionalni razvoj u digitalnom okruženju.

Popis obavijesti