Opcije pristupačnosti Pristupačnost

O nama

Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".


08/10/2025

Gostujuće predavanje: How to Tell Your Story in Croatia – Anamarija Hrvoić Đurić

U sklopu kolegija Tehnike u odnosima s javnošću, u četvrtak, 9. listopada od 8 do 9.30 sati u dvorani Zadar, održat će se gostujuće predavanje na engleskom jeziku pod naslovom How to Tell Your Story in Croatia. Predavanje će održati Anamarija Hrvoić Đurić, direktorica strateškog komuniciranja u agenciji Manjgura.

Predavanje je namijenjeno studentima treće godine preddiplomskog studija komunikologije, među kojima su i četiri Erasmus studenta, te će im pružiti priliku da iz prve ruke čuju kako izgleda oblikovanje i vođenje komunikacijskih kampanja u praksi hrvatskog tržišta.

Anamarija Hrvoić Đurić gotovo je deset godina novinarsko iskustvo u radijskom eteru zamijenila razvojem i provedbom komunikacijskih strategija u Manjguri, gdje se istaknula analitičkim pristupom, brzim donošenjem odluka i sposobnošću jasnog i preciznog komuniciranja. Tijekom karijere radila je s brojnim klijentima iz sektora financija, zdravstva, zaštite okoliša, turizma i velikih strateških investicija.

Svojim će predavanjem Anamarija studentima približiti osnove pripovijedanja i oblikovanja poruka, te pokazati kako uspješno komunicirati s različitim publikama u Hrvatskoj. Bit će to prilika da studenti čuju konkretne savjete iz prakse i nauče kako učinkovito ispričati svoju priču.

Popis obavijesti