Opcije pristupačnosti Pristupačnost

O nama

Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".


09/10/2025

Kako ispričati priču koja osvaja hrvatsku publiku – iskustva iz Manjgure

U sklopu kolegija Tehnike u odnosima s javnošću, u četvrtak, 9. listopada, u dvorani Zadar, održano je gostujuće predavanje na engleskom jeziku pod naslovom How to Tell Your Story in Croatia. Predavanje je održala Anamarija Hrvoić Đurić, direktorica strateškog komuniciranja u agenciji Manjgura, jednoj od najstarijih agencija za odnose s javnošću u Hrvatskoj.

Predavanje je bilo namijenjeno studentima treće godine preddiplomskog studija komunikologije, među kojima su i Erasmus studenti, a pružilo im je priliku da iz prve ruke čuju kako izgleda oblikovanje i vođenje komunikacijskih kampanja u praksi hrvatskog tržišta.

Anamarija Hrvoić Đurić predstavila je područja djelovanja agencije Manjgura, uključujući strateško komuniciranje, krizno komuniciranje, odnose s medijima, digitalni PR, političku komunikaciju, društvenu odgovornost i brendiranje. Posebnu je pozornost posvetila važnosti razumijevanja publike, lokalnog konteksta i kulturnih specifičnosti u oblikovanju poruka i komunikacijskih strategija.

Kroz konkretne primjere iz prakse – od krizne komunikacije tijekom pandemije, promocije luksuznih turističkih projekata do pozicioniranja brendova na hrvatskom tržištu – pokazala je kako uspješan storytelling i strateški pristup mogu doprinijeti vidljivosti i reputaciji klijenata.

Studenti su imali priliku čuti i o izazovima s kojima se susreću strani investitori i tvrtke pri ulasku na hrvatsko tržište, poput složene birokracije, regulatorne nestabilnosti i jezičnih barijera, te kako im učinkovita komunikacija može pomoći u prevladavanju tih prepreka.

Budući PR-ovci su još jednom saznali iz prve ruke da je sposobnost razumijevanja publike, jasnoća poruke i dosljednost u komunikaciji temelj svake uspješne komunikacijske strategije.

 

Popis obavijesti