Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".
U utorak, 28. listopada u 9.35 sati, u dvorani Velebit, na diplomskom studiju komunikologije, studenti druge godine kolegija Pravne i etičke norme u odnosima s javnošću poslušat će gostujuće predavanje Anamarije Hrvoić Đurić, direktorice strateškog komuniciranja u agenciji Manjgura.
Anamarija Hrvoić Đurić ima bogato iskustvo u području strateškog komuniciranja te se tijekom svoje karijere istaknula u razvoju i provedbi komunikacijskih kampanja za brojne klijente iz područja financija, zdravstva, turizma i javnog sektora. U Manjguri vodi timove koji oblikuju komunikacijske strategije, krizne planove i javne nastupe, pomažući organizacijama da izgrade prepoznatljiv, vjerodostojan i etičan imidž u javnosti.
Studentima će približiti etičke i profesionalne izazove s kojima se komunikatori susreću u svakodnevnom radu te pokazati kako odgovorno i strateški upravljati komunikacijom u javnom interesu.

Pristupačnost