| Šifra: |
57209 |
| ECTS: | 5.0 |
| Nositelji: |
nasl. izv. prof. dr. sc.
Tanja Grmuša |
| Izvođači: |
nasl. izv. prof. dr. sc.
Tanja Grmuša
- Seminar |
| Prijava ispita: | Studomat |
|
Engleski jezik:
1,0,0 |
Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku. |
| Opterećenje: | |||||||
|
|||||||
| Opis predmeta: | |||||||
Glavni je cilj predmeta pružiti uvid u osnovna znanja o medijskom menadžmentu s posebnim naglaskom na njegovu praktičnu primjenu u svakodnevnom djelovanju u organiziranju i funkcioniranju medijskih organizacija. Specifični je cilj predmeta upoznati studente s posebnostima upravljačkih tehnologija unutar medijskih kuća te sa zakonodavnim okvirom u kojima se takve djelatnosti obavljaju, približiti im zanimanje menadžera u medijima te ih osposobiti za upravljačke funkcije u medijima. |
|||||||
| Ishodi učenja: | |||||||
|
|||||||
| Literatura: | |||||||
|
|||||||
| 2. semestar |
Obavezni predmet - Redovni studij - Komunikologija |
Ponedjeljkom prije ili poslije predavanja uz obavezni prethodni dogovor putem e-adrese tgrmusa@fhs.unizg.hr
Lokacija: