| Šifra: | 
                                    200154 | 
                            
| ECTS: | 3.0 | 
| Nositelji: | 
                                    
                                    
                                                                                                                                    doc. dr. sc.
                                                                                    Vanja Kopilaš                                                                                         | 
                            
| Prijava ispita: | Studomat | 
| 
                                    Engleski jezik:
                                     1,0,0  | 
                                Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku. | 
| Opterećenje: | |||||
                                        
  | 
                                |||||
| Opis predmeta: | |||||
                                    Cilj predmeta je upoznati studente sa suvremenim kognitivnim, neuroznanstvenim i psihologijskim tumačenjima dinamičkoga odnosa neuralne osnove, spoznajnih procesa, odgoja i obrazovanja. Predmet je namijenjen studentima srednjoškolske razine znanja iz humane biologije i psihologije te je osmišljen s predavačke platforme istraživača i nastavnika zainteresiranih za interdisciplinaran, kognitivno-neuroznanstveni pristup odgoju i obrazovanju. Student će steći osnovni uvid u spoznajne procese koji u značajnoj mjeri određuju školski uspjeh i odgojno-obrazovne procese s jasnim naglaskom na njihovu neuralnu osnovu i funkciju u odgoju i obrazovanju. Pri tome će imati priliku vidjeti slikovite prikaze tri temeljne sastavnice predmeta - neuralne osnove, kognitivnoga procesa, obrazovnoga ishoda - te raspravljati o dvosmjernosti njihove povezanosti. Susrest će se s različitim mjerama navedene tri temeljne sastavnice te upoznati izazove s kojima se suočavaju stručnjaci odgojno-obrazovnih znanosti u pokušaju primjene dostignuća iz više znanstvenih disciplina. Osim snažnoga naglaska na interdisciplinarnom dijalogu, predmet se bavi i premošćivanjem jaza između istraživanja i prakse.  | 
                            |||||
| Ishodi učenja: | |||||
                                    
  | 
                            |||||
| Literatura: | |||||
                                
  | 
                           |||||
| 1. semestar Ne predaje se | 
PSI (1860) - Izborni kolegiji - Redovni studij - Psihologija  | 
| 
                                     2. semestar  | 
                            
PSI (1860) - Izborni kolegiji - Redovni studij - Psihologija  | 
| 
                                     3. semestar Ne predaje se  | 
                            
PSI (1860) - Izborni kolegiji - Redovni studij - Psihologija  | 
| 
                                     4. semestar  | 
                            
PSI (1860) - Izborni kolegiji - Redovni studij - Psihologija  | 
utorkom od 10:00-11:00 sati, uz obaveznu prethodnu najavu na e-mail
Lokacija: 025