diplomski
cjeloživotno učenje
Dr. sc. Rona Bušljeta Kardum je od 2007. zaposlena na Fakultetu hrvatskih studija. Doktorski rad pod naslovom Recepcija didaktičko-metodičkih inovacija u hrvatskim gimnazijskim udžbenicima povijesti od 2003. do 2008. godine obranila je 2012. godine. Od 2007. do danas izvodi predavanja, seminare i vježbe na Odsjeku za odgojno-obrazovne znanosti iz više obvezatnih i izbornih kolegija.
Godine 2009. provela je tromjesečni istraživački rad na Pädagogische Hochschule Freiburg u Njemačkoj i tri mjeseca intenzivnoga tečaja njemačkog jezika na Sprachenkolleg für Ausländische Studierende, Freiburg, Njemačka. Kao stipendistica Instituta za međunarodno istraživanje udžbenika Georg Eckert (Georg–Eckert–Institut für internationale Schulbuchforschung), Braunschweig, Njemačka, dobila je priliku 2010. godine u razdoblju od mjesec dana, znanstveno se i stručno usavršavati na tom Institutu. U istom Institutu boravi tjedan dana 2012. godine, također radi znanstvenog i stručnog usavršavanja.
Dr. sc. Rona Bušljeta Kardum 2014. izabrana je u znanstveno zvanje znanstvene suradnice u interdisciplinarno područje znanosti, a 2017. u znanstveno-nastavno zvanje docentice. 2021. izabrana je u zvanje više znanstvene suradnice u interdisciplinarnom području znanosti, polju Obrazovnih znanosti, a od 2023. zaposlena je na radnom mjestu izvanredne profesorice na Fakultetu hrvatskih studija.
Znanstvena djelatnost, dr. sc. Rone Bušljete Kardum u najvećem dijelu pripada interdisciplinarnomu području znanosti, konkretno, obrazovnim znanostima, a u sklopu njih pedagoškim disciplinama, koje se kao integralni dio polja obrazovnih znanosti nužno dotiču ne samo pedagogije u užem smislu, nego i drugih pedagoških područja među koje spadaju i pojedini kurikularni, didaktički, odnosno metodički sadržaji. Objavila je više desetaka znanstvenih radova u međunarodnim i hrvatskim časopisima te u suautorstvu jedan sveučilišni priručnik i jednu stručnu knjigu. Sudjelovala je u radu više međunarodnih znanstvenih skupova te je održala izlaganja na više međunarodnih i domaćih znanstvenih konferencija.
Uz znanstveni rad uvelike se posvećivala i stručnom djelovanju. Surađivala je, kao vanjski suradnik, u izradi različitih nastavnih materijala s više izdavačkih kuća. Kao voditeljica i suradnica sudjelovala je na više nacionalnih projekata te je sudjelovala u izradi više cjeloživotnih programa obrazovanja.
HRVATSKI ISELJENIČKI USUD: Hrvati u Irskoj
Poučavanje i učenje temeljeno na europskoj dimenziji: analiza ishoda učenja Kurikuluma nastavnoga predmeta Povijest za osnovne škole i gimnazije
The European Dimension in Education: The Case of the Civic Education Curriculum in the Republic of Croatia and Bosnia and Herzegovina
Jezične konstrukcije kao sredstvo razvoja kritičkog mišljenja: analiza kurikuluma nastavnog predmeta povijesti
Stavovi osnovnoškolskih i srednjoškolskih učitelja povijesti o audiovizualnim nastavnim sredstvima
Kvalitativna analiza iskustava i prijedloga stručnog usavršavanja učitelja hrvatske nastave u inozemstvu
Education and National Identity – Croatian Teaching Abroad Approach
Integracija stranaca na tržištu rada i obrazovanje – usporedna analiza odabranih europskih država
Croatian Teaching in the Republic of Serbia: Teachers' Experiences
Effects of a short course training program on approaches to teaching in higher education: example from Croatia
Potrebe učitelja hrvatske nastave u inozemstvu: kvantitativna analiza
Razvoj čitalačke pismenosti – analiza ishoda učenja kurikuluma nastavnoga predmeta hrvatski jezik za osnovnu školu
Pišimo glagoljicom i učimo o hrvatskoj kulturnoj baštini
IMPLEMENTATION OF CROATIAN TEACHING ABROAD PROGRAMME IN THE REPUBLIC OF SERBIA: TEACHERS’ EXPERIENCES
Ouality of Teaching and Learning in Higher Education Institutions: An Example of University of Zagreb
Principals Competencies: The Exapmple of the Republic of Croatia
Hrvatska nastava u inozemstvu: stanje i perspektive
An Analysis of Learning Outcomes Achieved through Pedagogical Competencies Acquisition Programme in the Republic of Croatia
Implementation of Moral Education in School Textbooks
Development of Higher Order Thinking Skills: an Analysis of Textbooks in the School Subject of Logic
The Concept of European Dimension in Education
Izazovi hrvatske nastave u multikulturnim društvima
The Challenges and Issues on the University of Zagreb during COVID-19 Crisis
Odgoj za vrijednosti u okvirima kurikula predmeta društveno– humanističkoga područja
Education for the Cultivation of Emotions through Textbooks: The Example of Croatian High School History Textbooks
Lifelong education programmes for the acquisition of pedagogical competencies in the Republic of Croatia – an analysis workload in compulsory subjects
Hrvatski nacionalni identitet u kontekstu odgojno-obrazovnog djelovanja u inozemstvu
Dominant Language Competences in the Contemporary Teaching of History as a Prerequisite for a Successful Teaching Process
Pregled razvoja odgoja i obrazovanja za vrijednosti u okvirima povijesno–društvenoga konteksta
Bajka u službi odgoja i obrazovanja
Developing Disruptive Teaching and Learning Processes
Cultivation of Emotions through Textbooks: Example of Croatian Gymnasium History Textbooks
Hrvatski nacionalni identitet u kontekstu odgojno-obrazovnog djelovanja u inozemstvu
Zastupljenost vještina kritičkoga mišljenja u ishodima učenja međupredmetnih tema
Stavovi studenata nastavničkih studija prema nastavničkoj naobrazbi – primjer dvaju zagrebačkih Sveučilišta
Povijest 3 - Svijet prije nas,
Povijest 3 – Svijet prije nas [Udžbenički komplet za povijest u trećem razredu gimnazije].
Homeschooling: Between Croatian aspirations and Slovenian reality
Key competence acquisition – an analysis of the teacher training program in the Republic of Croatia
Poučavanje komunikacijskih vještina kao dio cjeloživotnog obrazovanja
Kozmos i etos (razgovor vodio Marito Mihovil Letica)
“School for Life “– Theoretical Background and Analyisis of Croatian Reform in School Education
Povijest 1: Svijet prije nas
Strategije za poticanje kreativnosti u nastavi povijesti
Povijest 5 - Učiteljica života
Literarna biblioterapija u nastavi književnosti
Achieving The Objectives Of The European Dimension Through History: An Analysis Of Croatian And Bosnia Herzegovinian Fourth Grade Gymnasium History Textbooks
A Comparison of the Social Studies Learning Expectations for High Schools: An Analysis of Two Curricula
Didaktičko-metodička koncepcija hrvatskih gimnazijskih povijesnih udžbenika od 2003. do 2008. godine
The Role of Visual Tools in the Process of Teaching and Learning History: An Analysis of Croatian Humanistic Secondary School History Textbooks
Effective Use of Teaching and Learning Resources
Teaching Moral Values: The Example of Croatian Gymnasium History Textbooks
Polazišta proučavanju transformacijske uloge udžbenika
Didactical-methodical Elements of History Textbooks for High school
RECEPTION OF DIDACTICAL-METHODICAL INNOVATIONS IN CROATIAN HISTORY TEXTBOOKS FOR GYMNASIUMS FROM YEAR 2003 TO 2008
The Didactic-Methodological Conception of a Textbook
Didactical-methodical Elements of History Textbooks for High School
Didactic-Methodical Analysis of the Approved Gymnasium History Textbooks for the 2nd Grade in the Academic Year 2008/2009
Nastavne strategije. Kako primijeniti devet najuspješnijih nastavnih strategija
Interaktivni CD uz udžbenik povijesti za 1, 2, 3 razred gimnazije
Velikosrpski nacionalni programi: Ishodišta i posljedice