| Šifra: |
206651 |
| ECTS: | 3.0 |
| Nositelji: | |
| Prijava ispita: | Studomat |
|
Engleski jezik:
0,0,0 |
Nastavnik nije u mogućnosti ponuditi nastavu na engleskom jeziku. |
| Opterećenje: | |||||
|
|||||
| Opis predmeta: | |||||
Sadržaj predmeta omogućit će studentima razviti opće i specifične kompetencije vezane uz ovladavanje temeljnim znanjima i vještinama oglašavanja s naglaskom na digitalni marketing. Također, studenti će steći vještine planiranja kampanja, procjenjivanja i vrjednovanja njihove učinkovitosti na različitim platformama i korištenja različitih alata. Cilj predmeta bit će razumjeti potrebe ciljanih skupina, kao i specifičnosti proizvoda/usluga koje se oglašavaju kako bi se marketinške aktivnosti optimalno usmjerile i postigao željeni učinak. Studenti će sudjelovati u izradi oglasa na pojedinim platformama te u izradi cjelokupnih kampanja. |
|||||
| Ishodi učenja: | |||||
|
|||||
| Literatura: | |||||
|
|||||
| 3. semestar Ne predaje se |
PSI-dipl. (7596): Izborni predmeti II. godina - Redovni studij - Psihologija |
|
4. semestar Ne predaje se |
PSI-dipl. (7596): Izborni predmeti II. godina - Redovni studij - Psihologija |