U sklopu kolegija Tehnike u odnosima s javnošću, u četvrtak, 9. listopada, u dvorani Zadar, održano je gostujuće predavanje na engleskom jeziku pod naslovom How to Tell Your Story in Croatia. Predavanje je održala Anamarija Hrvoić Đurić, direktorica strateškog komuniciranja u agenciji Manjgura, jednoj od najstarijih agencija za odnose s javnošću u Hrvatskoj.
Predavanje je bilo namijenjeno studentima treće godine preddiplomskog studija komunikologije, među kojima su i Erasmus studenti, a pružilo im je priliku da iz prve ruke čuju kako izgleda oblikovanje i vođenje komunikacijskih kampanja u praksi hrvatskog tržišta.
Anamarija Hrvoić Đurić predstavila je područja djelovanja agencije Manjgura, uključujući strateško komuniciranje, krizno komuniciranje, odnose s medijima, digitalni PR, političku komunikaciju, društvenu odgovornost i brendiranje. Posebnu je pozornost posvetila važnosti razumijevanja publike, lokalnog konteksta i kulturnih specifičnosti u oblikovanju poruka i komunikacijskih strategija.
Kroz konkretne primjere iz prakse – od krizne komunikacije tijekom pandemije, promocije luksuznih turističkih projekata do pozicioniranja brendova na hrvatskom tržištu – pokazala je kako uspješan storytelling i strateški pristup mogu doprinijeti vidljivosti i reputaciji klijenata.
Studenti su imali priliku čuti i o izazovima s kojima se susreću strani investitori i tvrtke pri ulasku na hrvatsko tržište, poput složene birokracije, regulatorne nestabilnosti i jezičnih barijera, te kako im učinkovita komunikacija može pomoći u prevladavanju tih prepreka.
Budući PR-ovci su još jednom saznali iz prve ruke da je sposobnost razumijevanja publike, jasnoća poruke i dosljednost u komunikaciji temelj svake uspješne komunikacijske strategije.


Pristupačnost