U sklopu nastave kolegija „Teorije i sustavi radijskoga komuniciranja”, u četvrtak 18. prosinca, na poziv nositeljice kolegija, naslovne docentice dr. sc. Tanje Baran, gostovala je stručnjakinja za odnose s javnošću i dugogodišnja radijska urednica na komercijalnom radiju Marja Čolak.
Tijekom predavanja govorila je o iskustvu rada u formatiranom radiju, koji se odlikuje precizno organiziranom programskom strukturom, planiranom do minute unutar jednoga sata, za razliku od javnog medija Hrvatskoga radija, koji njeguje izraženiji novinarski, a manje producentski pristup.
„Nije uvijek jednostavno u minutu i pol mnogo toga reći. I za to je potrebna nemala priprema”, istaknula je gošća, naglasivši važnost planiranja, discipline i timskog rada u komercijalnom radijskom okruženju.
Predstavila je i svoja iskustva rada kao PR stručnjakinja na radijskim postajama, pri čemu je studentima približila specifičnosti odnosa s javnošću u auditivnom mediju. Usto je prikazala i rezultate slušanosti najvažnijih radijskih postaja u Hrvatskoj, zaključivši kako se formatirane radijske postaje i dalje vrlo rado slušaju te se sve češće umrežuju radi postizanja uspješnijih marketinških rezultata.
Na kraju predavanja studenti druge godine komunikologije postavljali su pitanja, a susret je zaključen zajedničkom fotografijom za uspomenu.

Pristupačnost